23948sdkhjf

Kraftfull årlig tillväxt

Marknaden för medicintekniska produkter utvecklas snabbt. Varumärkesägarna och dess underleverantörer måste ständigt vara beredda att anpassa sig till marknadens snabba förändringar.
Marknadsledtiden “time to market” blir kortare för varje år. Ett starkt engagemang för ny produktutveckling är ett måste. Samtidigt måste befintliga produktlinjer bibehållas. Detta ställer krav på en lättrörlighet, vilket lett till att outsourcing ökat i popularitet på senare år, särskilt inom medicinteknikindustrin eftersom kontraktstillverkare lä...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på MedTech Magazine och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Ny vd till Vitrolife
Ny behandling mot knäartros på väg mot klinisk prövning
Ivo drar in tillståndet för Humana Assistans – ”Återkommande brister”
Självtest för snabbsänka säljs nu på apotek
SDS Medteq tar nytt steg i USA
Undersökning: Sällsynt att life science-bolag flyttar utomlands
Andra Nordiska Medier
Rent
Life Science Sweden
Recycling

Sänd till en kollega

0.125