Annonsera i MedTech Magazine

omslag1_2-15

Tidningens målgrupp:

Upphandlare och inköpare på landstingen, kommuner och i privata sjukvården, beslutsfattare på medtechföretag, politiker och investerare. Därtill verksamhetschefer/ vårdenhetschefer i både sluten och öppen vård, medicintekniska chefer, sjukhusens ledningsgrupper och landstingsråd. Även berörda politiker, myndigheter och slutanvändare läser tidningen.

MTMomslag4_14

Medieinfo (sv), klicka här
Media Info (eng), click here
Medieinfo MedTech Hjälpmedel, klicka här
Materialspecifikation TRYCK, klicka här
Materialspecifikation WEBB- OCH NYHETSBREVSANNONSERING
Materialspecifikation UTSKICK
Material Specification EBLAST
Submission of Advertisements, klicka här
Material spec for e-Books and Videos & digital effects
Prepresspaket

Boka din annons nu!
Kontakta Sven-Erik Bjarnesson
Tel: 08-556 960 11
Mobil: 070-486 96 11svenerik_liten
Mail: seb@vendo-media.se

 

Utgivningsplan 2017

Nr 1-16 kommer ut 25 feb. Annonsmaterialdag: 9 feb.

Nr 2-16 kommer ut 30 maj. Annonsmaterialdag: 9 maj.

Nr 3-16 kommer ut 28 sept. Annonsmaterialdag: 7  sep.

Nr 4-16 kommer ut 7 dec. Annonsmaterialdag : 16 nov

Annonsmaterial:

Tryckfärdigt annonsmaterial till tidningen skickas till annons.medtech@mentoronline.se

 ______________________________________

Sök din nästa medarbetare i MedTech Magazine!
Kontakta Sven-Erik Bjarnesson
Tel: 08-556 960 11,
Mobil: 070-486 96 11
Mail: seb@vendo-media.se

Platsannonsera i MedTech Magazine eller här på www.medtechmagazine.se

För träffsäkra rekryteringar i branschen finns det flera olika alternativ att söka din nya kollega.
• Platsannons i tidningen
• Platsannons på webben
• Platsannons i nyhetsbrev

Nyhetsbrevet går ut till ca 4000 beslutsfattare i medtechbranschen, en gång/veckan.
Kontakta Sven-Erik för mer information.

Målgruppen för tidningen är beslutsfattare på medtech företagen, inköpare/upphandlare på landstingen och i sjukvården. Därtill kommer verksamhetschefer/vårdenhetschefer i både sluten och öppen vård, medicintekniska chefer, sjukhusledningar samt landstingsråd. I viss mån når tidningen även andra berörda i omvärlden för medtech som tex berörda myndigheter, politiker och slutanvändare.

 

Johan Hoglund_vitalis17

Tieto-chef: Kunderna måste våga välja nordiskt

Johan Höglund, nordenchef Tieto Healthcare, intervjuas av Hanna Brodda, MedTech Magazine, för VitalisTV om trender och hur Norden […]

28 april, 2017 | Hanna Brodda | Kommentera |

robot_tv

TV: Roboten Pepper blir oförskämd

Hans Almvide, programansvarig för Vitalis, intervjuas om mässan och framtiden, av Hanna Brodda, MedTech Magazine. Även roboten Pepper […]

27 april, 2017 | Hanna Brodda | Kommentera |

Stora upphandlingar_tv

TV: Ragnar Lindblad, VGR, om 3R-upphandlingen

Per Englund, Innovationsplatsen KS och Ragnar Lindblad, VGR, intervjuas av Hanna Brodda, MedTech Magazine.

27 april, 2017 | Hanna Brodda | Kommentera |

digitala_sjukhus_phlips

TV: Människan och det digitala sjukhuset

Hur förändras vårdpersonalens roll när sjukhuset blir allt mer digitalt?
Leif Tüll på Philips ger svar.
– Man kan aldrig bortse från den mänskliga faktorn.

27 april, 2017 | Redaktionen MedTech Magazine | Kommentera |

vitalistv_17

TV: Starka intryck första dagen

Hanna Brodda sammanfattar intrycken första dagen på Vitalis 2017. Axel Grönlund filmar och redigerar.

25 april, 2017 | Redaktionen MedTech Magazine | Kommentera |

agneta_karlsson_tv

TV: Agneta Carlsson om regeringens ehälso-kunskap

Hanna Brodda intervjuar Agneta Karlsson, statssekreterare hos Gabriel Wikström på Socialdepartementet. Axel Grönlund filmar och redigerar.

25 april, 2017 | Hanna Brodda | Kommentera |